موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-18سياسي

رای اولی های ساوجی به صف شدند


از ساعتی قبل جمعی از رای اولی های ساوجی با حضور پرشور در انتخابات، پای صندوق های رای حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، با گذشت حدود  چندین ساعت از آغاز فرآیند رای گیری در سراسر کشور، جمعی از رای اولی های ساوجی با حضور نمادین خود در شعبه اخذ رای مسجد انقلاب ساوه، جمهوریت نظام را امضا کردند.

  این رای اولی ها که با شور و شوق فراوان و در دست گرفتن شناسنامه های خود در حیاط مسجد انقلاب و در صف رای ریزی حضور داشتند بیان داشتند که با مشارکت خود می توانند علاوه بر تجدید بیعت با آرمان های ولی فقیه، سهم مهمی در انتخاب اصلح خواهند داشت.

  آنها از همه رای اولی های ساوه و کشور خواستند با حضوری پر رنگ در پای صندوق های رای ضمن لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری و تجدید پیمان با آرمان های شهدا، با انتخابی درست و انتخاب فرد اصلح، نقش خود را در آینده کشور ایفا کنند.

    گفتنی است در سطح شهرستان ساوه 4 هزار و 822 رای اولی وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 403 رای اولی پسر و 2 هزار و 419 نفر نیز رای اولی دختر می باشند.

در شهرستان ساوه 191 هزار و 976 نفر واجد شرایط رای هستند که برای این تعداد رای دهنده 159 شعبه اخذ رای شامل 101 شعبه ثابت و 58 شعبه سیار در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای اولی های ساوجی به صف شدند

رای اولی های ساوجی به صف شدند