مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-18سياسي

ملت ایران با انتخاب اصلح نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد


ایرانیان با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان را از رسیدن به اهداف خود نا امید و نقشه های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

- حجت الاسلام رضوانی پس از انداختن رأی خود به صندوق در یکی از شعب اخذ رأی دهاقان در گفت وگو با را انجام خواهیم داد، بیان کرد: با توجه به فشار اقتصادی بر مردم، تبدیل شدن سیاست فشار حداکثری ترامپ به مهار حداکثری توسط بایدن، حساسیت بین المللی بر ایران بعد از نبرد 11 روزه و به زانو درآمدن اسراییل و برگزاری انتخابات حداکثری در سوریه و محور مقاومت انتخابات امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرد منتخب حامی محور مقاومت باشد امام جمعه دهاقان اضافه کرد: محور مقاومت پیروزی های بسیار درخشانی را در ماه های گذشته به دست آورده است و باید دقت کنیم تا فرد منتخب در این دوره ریاست جمهوری حامی جبهه مقاومت باشد.

وی عنوان کرد: قطعاً مردم شهیدپرور و ولایت مدار دهاقان هم چون همیشه در صحنه حاضر هستند و سعی در پرشور شدن انتخابات دارند.

وظیفه حساس مسئولان و عوامل اجرایی رضوانی گفت: مسئولان و عوامل اجرایی هم در این برهه حساس وظایفی از جمله نظارت را بر عهده دارند و باید هوشمندانه همه مراحل قانونی را اجرا کنند تا انتخابات بدون تخلف و نارضایتی برگزار شود چراکه اگر در امر برگزاری انتخابات مسئولان سهل انگاری کنند قطعاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با انتخاب اصلح نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد

ملت ایران با انتخاب اصلح نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد