مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-18سياسي

مصرف 70 درصد تعرفه های انتخاباتی در خراسان جنوبی


رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری انتهابات در یک هزار و 20 شعبه در سطح استان، خاطرنشان کرد: از این تعداد شعب حدود 70 درصد از تعرفه های خود را مصرف کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش خبر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم از مدت ها پیش در استان انجام شده، اظهار داشت: امروز در یک هزار و 24 شعبه، عوامل اجرایی آماده برگزاری انتخاباتی سالم هستند.

 وی با اعلام اینکه رأی گیری یک در هزار و 24 شعبه استان آغاز شده و شور وشعف مردم در ساعات اولیه چشمگیر است، بیان داشت: رأی گیری از ساعت 7 صبح آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت و بعد با تقاضای استانداران و موافقت وزیر کشور، ساعات افزوده خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات خراسان جنوبی تأکید کرد: پروتکل های بهداشتی نیز به واسطه مدیریت نمایندگان فرماندار و ناظران بهداشتی انجام شد تا زمینه رأی گیری از مردم با اطمینان از مسائل بهداشتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه آگاهانه ترین رفتار و انتخابات مؤثر را از سوی مردم شاهد خواهیم بود، افزود: هم استانی ها رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و با توجه به اینکه اثر انگشت حذف شده خودکار شخصی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 70 درصد تعرفه های انتخاباتی در خراسان جنوبی

مصرف 70 درصد تعرفه های انتخاباتی در خراسان جنوبی