مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-18سياسي

افزایش مصرف برگه تعرفه رأی در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به افزایش مشارکت گیلانی ها در انتخابات امروز، گفت: تاکنون برگه های تعرفه رأی بیشتری نسبت به انتخابات گذشته در گیلان مصرف شده و پیش بینی می شود مشارکت مردم در عصر امروز بیشتر نیز بشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، ارسلان زارع در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رأی در شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حسب تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای ساعات صبح همه عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی حاضر شدند و فرآیند آغاز رأی گیری به شایستگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان آستانه اشرفیه علاوه بر انتخابات شورا و ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره ای مجلس نیز برگزار می شود، تصریح کرد: در همین ساعات نخست برگ تعرفه مصرف شده نسبت به انتخابات گذشته افزایش داشتیم که نشان می دهد مردم با بینش استان، با تأسی از رهبر معظم انقلاب، کوشش کردند تا همین ساعات قبل از ظهر با مراجعه خوب خود به شعب اخذ رأی آرای خود را به شعب بیندازند و حماسه ای دیگر در نظام جمهوری اسلامی بیافرینند.

نماینده عالی دولت در گیلان با پیش بینی افزایش حضور گیلانیان در انتخابات در ساعات عصر، گفت: با خنک شدن هوا در عصر، حضور بیشتری را در شعبات اخذ رأی شاهد خواهیم بود لذا درخواست داریم مردم رأی دادن را به ساعات پایانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف برگه تعرفه رأی در گیلان

افزایش مصرف برگه تعرفه رأی در گیلان