مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-18سياسي

فرماندار صحنه: با قهر کردن هیچ مشکلی حل نمی شود


فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار ملی می شود، از همه خواست تا امروز(28 خرداد) حتما در انتخابات شرکت کرده و رای بدهند.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار ملی می شود، از همه خواست تا امروز(28 خرداد) حتما در انتخابات شرکت کرده و رای بدهند.

علیرضا حیدری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات زمینه ساز اقندار ملی خواهد شد، اظهار کرد: مشارکت گسترده در انتخابات می تواند در انتخاب فرد اصلح به عنوان رییس جمهور اثرگذار بوده و زمینه حل مشکلات و به ویژه مشکلات اقتصادی را فراهم کند.

حیدری تاکید کرد: یادمان باشد با قهر کردن با صندوق های رای نه فقط هیچ مشکلی از مشکلاتمان حل نمی شود، بلکه فرصت نقش آفرینی در انتخاب فرد اصلح را هم از خودمان می گیریم.

فرماندار شهرستان صحنه سپس با اشاره به اقبال مردم شهرستان صحنه برای حضور گسترده در انتخابات، گفت: میزان مراجعه مردم به شعب اخذ در ساعات اولیه رای گیری خوب است و پیش بینی می شود بعدازظهر شاهد ازدحام در شعب اخذ رای باشیم.

حیدری سپس با اشاره به استقرار 115 شعبه اخذ رای در شهرستان صحنه اظهار کرد: از این تعداد 38 شعبه ثابت و مابقی سیار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار صحنه: با قهر کردن هیچ مشکلی حل نمی شود

فرماندار صحنه: با قهر کردن هیچ مشکلی حل نمی شود