مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-18سياسي

مردم با حضور پرشور در انتخابات چشم جهانیان را خیره خواهند کرد


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات چشم جهانیان را خیره خواهند کرد.

- عباس گودرزی در گفت و گو با از سوی رهبری و… نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمن نمی تواند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم عزیز و با تدابیر رهبر معظم انقلاب و… آسیبی بزند، پیوند بین مردم و حاکمیت وجود دارد.

گودرزی با تاکید بر اینکه دشمنان زمانی که در ملت و حاکمیت ما احساس ضعف کنند، علیه ما توطئه خواهند کرد، از کسانی که احیاناً شاید گلایه دارند و گلایه آنها نیز کاملاً به جا است، تقاضا می کنم که موضوع گلایه را به صندوق رأی گره نزنند بیان داشت: با پای صندوق نیامدن مشکلی حل نمی شود بلکه مشکلات ما بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: دشمن به آب، خاک، سرزمین و منابع این ملت طمع خواهد کرد و امیدوار خواهد شد، مردم عزیز برای رضای خداوند و آینده فرزندان خودمان پای صندوق بیایند و اجازه ندهیم که زانوی دشمن دوباره سفت و امیدوار شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مردم در سرنوشت خود شرکت نکنند، بیگانگان برای ما تصمیم خواهند گرفت، وضع موجود را باید به نفع مردم تغییر داد، تنها ابزار و بهترین روش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور پرشور در انتخابات چشم جهانیان را خیره خواهند کرد

مردم با حضور پرشور در انتخابات چشم جهانیان را خیره خواهند کرد