مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-18سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، گفت: باید تلاش شود که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق شود.

- با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام شده و پشتوانه ای برای کشور و دولت محسوب می شود.

وی اضافه کرد: به منظور برگزاری انتخابات پرشور از همه ظرفیت شبکه تبلیغ در استان بوشهر استفاده شده و نسبت به سازماندهی مبلغان، مداحان و دیگر فعالان حوزه تبلیغ دینی در این زمینه اقدام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: علی رغم سختی ها و مشکلاتی که وجود دارد انتظار می رود همه مردم در اولین فرصت به شعب اخذ رأی مراجعه کنند و رأی خود را به صندوق های رأی بیاندازند.

وی در مورد برنامه ویژه سازمان تبلیغات به مناسبت انتخابات در استان های مختلف بیان کرد: این برنامه بنا بود که صبح امروز و بعد از دعای ندبه در سراسر کشور برگزار شود که به علت وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در شهرستان های استان بوشهر اجرا نشد.

حجت الاسلام طاهری افزود: هر رأی ما دارای تأثیر بزرگی است و باید همه در انتخابات شرکت کنیم تا آینده بهتری را برای خودمان و دیگران رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق شود

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق شود