مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-18سياسي

ایران و ایرانی برنده آزمون بزرگ/ «28 خرداد» جشن ملی شد


امروز ملت بزرگ ایران دوباره به صحنه آمد، تا بگوید که «برنده آزمون بزرگ ملی انتخابات است»، 28 خردادماه همان طور شد که باید می شد، دنیا دید که امروز تبدیل به جشن بزرگ ایران و ایرانی شد.

- امروز ملت بزرگ ایران دوباره به صحنه آمد، تا بگوید که برنده آزمون بزرگ ملی انتخابات است ، 28 خردادماه همان طور شد که باید می شد، دنیا دید که امروز تبدیل به جشن بزرگ ایران و ایرانی شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: ماجرای ملت ایران و رهبرشان همین است، روایتی از شکوه حماسه و حضور در شعب اخذ رای در جای جای کشورمان…از دقایق قبل از شروع فرآیند رای گیری مشارکت گسترده شکل گرفته بود، همه آمدند تا در جشن انتخابات اشتیاق و شورشان را به نمایش بگذارند.

ماجرای مراد و مرید همین است، رهبر معظم انقلاب گفته بودند امروز برای ملّت ایران یک جشن باشد و همین هم خواهد شد … و همین هم شد، انبوه جمعیت در شعب اخذ رای تاییدی بر حماسه ساز بودن ملتی هست که همیشه دوست و دشمن را غافلگیر می کند.

فارس و لر و کرد و ترک و عرب و بلوچ و ترکمن ندارد، حضور هماهنگ و منسجم و یکرنگ است، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ همه حماسه است و موج موج حضور ملت دریا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و ایرانی برنده آزمون بزرگ/ «28 خرداد» جشن ملی شد

ایران و ایرانی برنده آزمون بزرگ/ «28 خرداد» جشن ملی شد