مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-18سياسي

استاندار گیلان خبر داد: افزایش مصرف برگ تعرفه رای در گیلان


در همین ساعات نخست افزایش مصرف برگ تعرفه نسبت به انتخابات گذشته نشان می دهد مردم با بینش استان، با تاسی از رهبر معظم انقلاب، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: در همین ساعات نخست افزایش مصرف برگ تعرفه نسبت به انتخابات گذشته نشان می دهد مردم با بینش استان، با تاسی از رهبر معظم انقلاب، کوشش کردند تا همین ساعات قبل از ظهر با مراجعه خوب خود به شعب اخذ رای حماسه ای دیگر در نظام جمهوری اسلامی بیافرینند.

ارسلان زارع در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای در شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران، ظهار کرد: حسب تمهیدات و برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای ساعات صبح همه عوامل اجرایی در شعب اخذ رای حاضر شدند و فرآیند آغاز رای گیری به شایستگی انجام شد.

استاندار گیلان افزود: در شهرستان آستانه اشرفیه علاوه بر انتخابات شورا و ریاست جمهوری، انتخابات میان دوره ای مجلس هم برگزار می شود.

وی گفت: در همین ساعات نخست برگ تعرفه مصرف شده نسبت به انتخابات گذشته افزایش داشتیم که نشان می دهد مردم با بینش استان، با تاسی از رهبر معظم انقلاب، کوشش کردند تا همین ساعات قبل از ظهر با مراجعه خوب خود به شعب اخذ رای آرای خود را به شعب بیاندازند و حماسه ای دیگر در نظام جمهوری اسلامی بیافرینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان خبر داد: افزایش مصرف برگ تعرفه رای در گیلان

استاندار گیلان خبر داد: افزایش مصرف برگ تعرفه رای در گیلان