مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-18سياسي

درخواست شماری از جمهوریخواهان کنگره برای سنجش سلامت ذهنی بایدن


یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا که سابقاً پزشک کاخ سفید بوده، از تلاش هم حزبی هایش برای آزمودن توانایی های ذهنی بایدن و شایستگی او برای ادامه ریاست جمهوری خبر داد.

- به نقل از هیل، رانی جکسون عضو جمهوریخواه تگزاس در مجلس نمایندگان آمریکا که در کارنامه حرفه ای خود سابقه طبابت برای دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور را دارد، از دست به دست شدن نامه ای در میان سایر نمایندگان جمهوریخواه مجلس خبر داد که در آن خواستار آن شده اند که جو بایدن رییس جمهور فعلی آمریکا، آزمون سلامت ذهنی بدهد.

تاکنون 13 نماینده جمهوریخواه دیگر نیز این نامه را امضا کرده اند و جکسون می گوید نسخه ای از آن را برای بایدن، کوین اوکانر پزشک مخصوص او و آنتونی فائوچی مشاور ارشد رییس جمهور در مسائل پزشکی ارسال کرده است.

جکسون می گوید در یک سال و نیم گذشته، این طور به نظر می آید که بایدن از اینکه اوضاع و احوال چطور است، خبری ندارد و همیشه خیلی گیج به نظر می رسد.

این پزشک سابق کاخ سفید که سابقه خدمت به ترامپ و اوباما را داشته، از زمان برگزاری کارزارهای انتخاباتی، صحت هوش و حواس بایدن و قابلیت های او را برای ریاست جمهوری زیر سوال برد.

یکی از دلایل وی برای چنین اظهارنظرهایی، گاف های متعدد بایدن و حواس پرتی های او است که اغلب به کهولت سن یا لکنت زبان نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شماری از جمهوریخواهان کنگره برای سنجش سلامت ذهنی بایدن

درخواست شماری از جمهوریخواهان کنگره برای سنجش سلامت ذهنی بایدن