مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-18ورزشي

طارمی آمار دوران پرسپولیس را جابجا کرد


مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو فصل فوتبالی خود را با آمار بی سابقه 54 بازی به پایان رساند و آمار دوران پرسپولیس خود را جابجا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه ojogo پرتغال با پایان بازی های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گزارشی را از وضعیت مهدی طارمی مهاجم ایران و تیم پورتو منتشر کرد.

در بخشی از مطلب این روزنامه آمده است: تصویر نهایی مهدی طارمی در رویارویی ایران و عراق، لحظه ای که طارمی روی زمین افتاده بود، آینه کامل فرسودگی فیزیکی این بازیکن بود که فصل 2020-2021 او بسته شد.

به نوشته این روزنامه، طارمی در این فصل از فوتبال خود در پورتو و تیم ملی ایران، 54 مسابقه انجام داد؛ آماری که پیش از این برای طارمی بی سابقه بوده است حتی در زمان حضورش در پرسپولیس.

طارمی در فصل 2017-2016 که در پرسپولیس حضور داشت، 47 بازی ملی و باشگاهی انجام داده بود.

ojogo با استناد به همین آمار بازی طارمی خبر داد که ممکن است این بازیکن اندکی دیرتر از سایر نفرات پورتو، در تمرینات پیش فصل حاضر شود.

این روزنامه نوشت: پس از فصلی که طارمی به پورتو رسید، اولین بازی حرفه ای خود را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و بهترین گل مسابقات را به ثمر رساند، او نمی توانست آرزوی پایان بهتری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی آمار دوران پرسپولیس را جابجا کرد

طارمی آمار دوران پرسپولیس را جابجا کرد