مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-18سياسي

فرمانده انتظامی کرمانشاه: امنیت در همه شعب اخذ رای برقرار است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برقراری امنیت در همه شعب اخذ رای خبر داد و گفت: مردم در کمال آرامش مشغول انداختن آراء خود به صندوق ها هستند.

- فرمانده انتظامی کرمانشاه: امنیت در همه شعب اخذ رای برقرار است ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برقراری امنیت در همه شعب اخذ رای خبر داد و گفت: مردم در کمال آرامش مشغول انداختن آراء خود به صندوق ها هستند.

سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از تعدادی از شعب اخذ رای شهر کرمانشاه اظهار داشت: با گذشت بیش از پنج ساعت از آغاز رای گیری مشکل خاصی در شعب رای گیری مرکز استان مشاهده نشده و امنیت در همه آنها برقرار است.

وی ادامه داد: در دیگر شهرستان های استان نیز وضعیت امنیت شعب کاملا مطلوب و رضایت بخش بوده و هیچگونه ناامنی و اخلالی در جریان برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

جاویدان با اشاره به وجود 1942 شعبه اخذ رای در استان، خاطرنشان کرد: بیش از شش هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.

رییس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تخلف بودن موضوع خرید و فروش رای، یادآور شد: ماموران محافظ شعب در صورت مشاهده این موضوع نسبت به برخورد و دستگیری خاطیان و معرفی آنها به مراجع قضایی و شعب ویژه ای که تشکیل شده اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کرمانشاه: امنیت در همه شعب اخذ رای برقرار است

فرمانده انتظامی کرمانشاه: امنیت در همه شعب اخذ رای برقرار است