مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-18ورزشي

ورزشکاران برای اقتدار کشور پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند


ورزشکاران اصفهانی آمدند تا ثابت کنند، همانگونه که در میدان مسابقات ورزشی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند، امروز هم در پای صندوق های رای، - ایسنا/اصفهان ورزشکاران اصفهانی آمدند تا ثابت کنند، همانگونه که در میدان مسابقات ورزشی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند، امروز هم در پای صندوق های رای، بار دیگر حماسه می آفرینند.

امروز -28 خرداد 1400، جمعی از ورزشکاران ورزش های رزمی اصفهان با لباس های مخصوص به شعبه اخذ رأی خواجو آمدند و در کنار دیگر مردم در حماسه حضور نقش آفرینی کردند.

ورزشکاران اصفهانی آمدند تا ثابت کنند، همانگونه که در میدان مسابقات ورزشی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند، امروز هم در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه می آفرینند.

حضور در انتخابات، نماد همبستگی و یکپارچگی ایرانیان است محمدرضا ساکت – مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان صبح امروز در ساعات ابتدای رای گیری با حضور در شعبه اخذ رأی پل خواجوی اصفهان حاضر شد و در گفت و گو با ایسنا، ورزشکاران را بخش فعال جامعه دانست و اظهار کرد: همه جامعه در راستای انتخاب درست و حفظ استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت کشور وظیفه مشارکت همه جانبه دارند و ورزشکاران هم به عنوان بخش فعال جامعه تلاش می کنند در همه صحنه ها در کنار مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران برای اقتدار کشور پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند

ورزشکاران برای اقتدار کشور پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند