مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-18سياسي

حضور حداکثری مردم مایوس کننده دشمنان است


حضور حداکثری مردم، مایوس کننده دشمنان است.

- ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده صبح جمعه پس از حضور در مسجد قدس بندرعباس جهت انداختن رأی خود در جمع خبرنگاران بیان داشت: بی شک انتخابات مصداق بارز قیام الله است که مردم ما به صورت فردی یا جمعی خود را آماده حضور در این حماسه بزرگ کرده اند.

وی اظهار کرد: انتخابات کارزار اراده هاست و امروز ملت بزرگ ایران چون گذشته عزم خود را جزم کرده تا محاسبات دشمن را در جنگ روانی بهم ریخته و پیروز جنگ اراده ها در پای صندوق های رأی باشند.

عبادی زاده با بیان اینکه استان هرمزگان با مردمان خونگرمش از شیعه و سنی در همه ادوار انتخابات با حضور حداکثری خود برگ زرینی در کارنامه این استان فکور و فهیم به ثبت رسانده اند، خاطرنشان کرد: از همه مردم عزیز، مومن و انقلابی در استان هرمزگان دعوت می کنم که یک بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی توطئه کرکس های دوران را خنثی کرده و و پیوندی دوباره با آرمان های امام, شهدا و رهبر عزیز و فرزانه انقلاب ببندند و دشمنان را مأیوس و ناکام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، خواب های آشفته و پریشان دشمنان را تعبیر می کند، اضافه کرد: مردم با بصیرت هرمزگان می دانند که هر مکانی که بمباران تبلیغاتی دشمن است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم مایوس کننده دشمنان است

حضور حداکثری مردم مایوس کننده دشمنان است