مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-18سياسي

بی اثر شدن دسیسه دشمنان با مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای


مشارکت بالای مردم در انتخابات امروز تمامی اقدامات و دسیسه های خثمانه دشمنان را بی اثر کرده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات امروز تمامی اقدامات و دسیسه های خثمانه دشمنان را بی اثر کرده است.

محمود قاسمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت بالای مردم این شهرستان در اولین ساعات رای گیری گفت: چنین حضوری پشتوانه مردمی نظام را نشان می دهد و این پشتوانه مردمی، در اقتدار واقعی نظام و ایران، تأثیری بی نظیر دارد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم بهنگام حضور در پای صندوقهای رأی در نظر گرفته شده است، گفت: ضرورت دارد همه مردم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

قاسمی ادامه داد: حضور مردم پای صندوق های رای وظیفه شرعی، ملی وحق همگان هست و تعیین سرنوشت همه ما در گرو مشارکت در این امر مهم است.

قاسمی تاکید کرد: امیدواریم حماسه بزرگی با مشارکت بالایی که هم اکنون که در پای صندوق های شعب اخذ رای وجود دارد، رقم بخورد.

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: دشمن تمام توان رسانه ای و تبلیغاتی خود را به کار گرفته بود تا با تزریق یأس و ناامیدی به ملت غیور ایران درصد مشارکت در انتخابات را پایین بیاورد که حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات امروز تمامی اقدامات و دسیسه های خثمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اثر شدن دسیسه دشمنان با مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای

بی اثر شدن دسیسه دشمنان با مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای