مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-18سياسي

مشارکت بالا در انتخابات دست دیپلمات ها را در مذاکرات پرتر می کند


نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات امروز باعث می شود تا دیپلمات ها برای مذاکرات هسته ای با دست پرتری در مقابل حریف بنشینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: هرچه مشارکت در انتخابات گسترده تر باشد از نظر امنیت ملی و سیاست خارجی، دیپلمات های ما در خارج از کشور برای مذاکرات هسته ای با دست پرتری در مقابل حریف می نشینند و بهتر می توانند از حقوق مردم دفاع کنند.

وی افزود: از نظر داخلی نیز هر چه انتخابات پرشور تر باشد، یک دولت قوی تر و با پشتوانه بیشتر روی کار می آید؛ بنابراین حضور گسترده مردم در انتخابات امروز منشأ خیر و برکات بسیار زیادی در موضوعات داخلی و خارجی کشور خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم با حضور کم نظیر خود در انتخابات این پیام را به دشمن خواهند رساند که همیشه پای کار بوده و با یک بصیرت مثال زدنی حامی کشور، نظام و حکومت هستند که در نتیجه دشمنان مأیوس می شوند و در تصمیم گیری های خود در مذاکرات نیز تجدیدنظر خواهند کرد چرا که متوجه می شوند با یک نظام بی پشتوانه مواجه نیستند و با حکومتی روبه رو هستند که مردمانش با تمام توان از آن حمایت می کنند.

آوایی با دعوت از آحاد مردم شهرستان دزفول برای مشارکت حداکثری در انتخابات یادآور شد: قطعاً مردم دزفول در انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالا در انتخابات دست دیپلمات ها را در مذاکرات پرتر می کند

مشارکت بالا در انتخابات دست دیپلمات ها را در مذاکرات پرتر می کند