مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-18سياسي

حجت الاسلام صدوقی: ایران، جمهوری و دموکرات خواهد ماند


یادگار سومین شهید محراب با بیان این که افراد می توانند همان دلیلی که موجب دلسردیشان از انتخابات شده را بهانه ای برای حضور در انتخابات و تاثیرگذاری کنند، - ایسنا/یزد یادگار سومین شهید محراب با بیان این که افراد می توانند همان دلیلی که موجب دلسردیشان از انتخابات شده را بهانه ای برای حضور در انتخابات و تاثیرگذاری کنند، گفت: ایران با قانون اساسی قوی خود، کشوری جمهوری و دموکرات خواهد ماند.

حجت الاسلام محمد صدوقی ضمن حضور در پای صندوق اخذ رای در اولین پایگاه سیاسی انقلاب در یزد در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این که مهمترین انگیزه برای حضور در انتخابات استفاده از حق خود است، اظهار کرد: برای داشتن و ساختن ایرانی قوی در انتخابات حضور پیدا کرده ام.

وی ضمن فرا خواندن مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: بسیاری از نارضایتی ‍ ها منجر به ایجاد دیدگاه حضور نیافتن در انتخابات شده است اما خطاب به این افراد باید گفت که راهکار، حضور نیافتن نیست بلکه آمدن و تغییر هر وضعیتی است که موجب نارضایتی آن ها شده است.

نوه آیت الله شهید صدوقی در خصوص افرادی که رای خود را بی اثر می دانند، گفت: بعضا برخی از افراد بی اثر بودن رای خود را متصور می‎شوند و بعضا به علت وقایعی که در طول این مدت به خصوص در تعیین صلاحیت ها اتفاق افتاده، دلسرد شده اند ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام صدوقی: ایران، جمهوری و دموکرات خواهد ماند

حجت الاسلام صدوقی: ایران، جمهوری و دموکرات خواهد ماند