مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-18پزشكي

2795 ناظر بهداشتی در شعبات اخذ رای آذربایجان غربی حضور دارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: تمهیدات کامل بهداشتی با هدف جلوگیری از ابتلای حتی یک نفر در شعبات اخذ رای اندیشیده شده و مردم نگران رای دادن نباشند.

- اظهار کرد: به همین منظور برای 2 هزار و 795 نفر ناظر بهداشتی سر صندوق، جلسه آموزشی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرده ایم و این افراد گواهی ضمن خدمت نیز دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: لزوم عدم استفاده از آب سردکن ها و وسایل مشترک مثل خودکار در شعبات اخذ رأی مورد تاکید است، در محل های اخذ رأی توصیه می شود هر فرد با خود، خودکار همراه داشته باشد و هر کس از بطری آب مخصوص خود استفاده کند.

آقازاده با بیان اینکه هماهنگی لازم با فرمانداری ها صورت گرفته که مردم را به شعبه هایی که خلوت تر هستند و ازدحام کمتری دارند هدایت کنند، گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، از 17 شهرستان این استان، 9 شهرستان در وضعیت نارنجی است و همچنان شهرستانی با وضعیت قرمز در استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان های ارومیه، خوی، میاندوآب، مهاباد، بوکان، ماکو، سلماس، نقده و شاهین دژ وضعیت نارنجی کرونایی دارند، اضافه کرد: همچنین شهرستان های اشنویه، تکاب، پیرانشهر و سردشت در جنوب و پلدشت، شوط، چایپاره و چالدران در شمال آذربایجان غربی در وضع زرد کرونایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2795 ناظر بهداشتی در شعبات اخذ رای آذربایجان غربی حضور دارند

2795 ناظر بهداشتی در شعبات اخذ رای آذربایجان غربی حضور دارند