مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-18اقتصادي

اطلاعیه باشگاه استقلال پیرامون خصوصی سازی و شایعه ورشکستگی


باشگاه استقلال به شایعات و حواشی مطرح شده طی روزهای اخیر واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس سایت باشگاه استقلال نوشت: در روزهای اخیر اخبار کذبی در خصوص باشگاه استقلال منتشر شده که موجب نگرانی هواداران شده است.

در همین رابطه باشگاه استقلال اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: با توجه به اینکه سرمایه ثبت شده باشگاه استقلال در فرایند اصلاح اساسنامه بیش از 719 میلیارد تومان است و ارزش کارشناسی امروز باشگاه با توجه به املاک و دارایی ها و برند، حداقل دو برابر سرمایه ثبتی ارزش گذاری شده است، بنابراین وجود بدهی های احتمالی و قطعی که کمتر از 5 درصد از ارزش کارشناسی امروز باشگاه است، بر اساس قانون تجارت، به هیچ وجه تهدید کننده موجودیت حقوقی و قانونی این باشگاه مردمی نیست.

مضاف بر اینکه واگذاری سهام از طریق بورس صرفا به هواداران عزیز که سرمایه اصلی این باشگاه هستند خواهد بود و هواداران محترم با خرید سهام استقلال نقش پررنگتری در تصمیمات آتی ایفا می کنند.

لازم به توضیح است که واگذاری سهام باشگاه استقلال از طریق سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با مصوبه هیات واگذاری و با رعایت تشریفات کامل قانونی صورت می گیرد و در مرحله ابتدایی صرفا 15 درصد سهام باشگاه برای کشف قیمت واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه باشگاه استقلال پیرامون خصوصی سازی و شایعه ورشکستگی

اطلاعیه باشگاه استقلال پیرامون خصوصی سازی و شایعه ورشکستگی