مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-18سياسي

موافقت با واکسیناسیون همسران شهدا و همسران جانبازان بالای 50 درصد


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تأمین واکسن کرونا در کل کشور در حال پیگیری است و واکسینه کردن جانبازان بالای 25 درصد در کل کشور در حال انجام است.

- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تأمین واکسن کرونا در کل کشور در حال پیگیری است و واکسینه کردن جانبازان بالای 25 درصد در کل کشور در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا عباسپور در جریان سفر دو روزه به استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان حضور یافت و هدف سفرهای استانی را ارتباط با مسئولان، حضور میدانی، بررسی، شناسایی و برطرف کردن مشکلات درمانی ایثارگران عنوان کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید یک بیمارستان با بالاترین سطح خدمات، شناسایی و به ایثارگران معرفی شود، توضیح داد: بنیاد هر استان باید یک بیمارستان که خدمات به صورت سرپایی، پاراکلینیک، آزمایشگاه، بستری، داروخانه و پزشکان مجرب، متخصص و فوق تخصص دارد را شناسایی و جهت عقد قرارداد به بیمه دی معرفی کند تا ارائه خدمات به صورت متمرکز به جامعه ایثارگری انجام شود و نماینده بیمه دی و ایثارگران در آن بیمارستان مستقر باشند که این موضوع در رفع مشکلات درمانی ایثارگران اهمیت بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با واکسیناسیون همسران شهدا و همسران جانبازان بالای 50 درصد

موافقت با واکسیناسیون همسران شهدا و همسران جانبازان بالای 50 درصد