مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-18سياسي

آصفری: مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب نشینی می کند


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی دشمن عقب نشینی کرده و در برابر اراده ملت تسلیم خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی دشمن عقب نشینی کرده و در برابر اراده ملت تسلیم خواهد شد.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خردادماه اظهار کرد: با توجه به اینکه روند مذاکرات وین در حال طی شدن است و طرف غربی نیز علاقمند است تا مذاکرات را فرسایشی کند و ببیند مشارکت مردم در انتخابات به چه میزان است، افزود: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، یقینا می تواند تاثیر بسزایی در عقب نشینی طرف آمریکایی یا غربی ها برای فشار بیشتر علیه ایران و برداشتن تحریم ها باشد و می تواند قدرت چانه زنی ایران را در پشت میز مذاکرات بالا برده و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان نظام بکشد.

او تصریح کرد: با وجود مشکلات گرانی و بیکاری، اقتدار ایران اسلامی برای ملت ایران اهمیت بالایی دارد براین اساس حضور حماسی و گسترده ملت می تواند ضمن تقویت جمهوریت نظام اسلامی مسئولان را ملزم به حل مشکلات در سایه انتخاب درست کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب نشینی می کند

آصفری: مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمن را وادار به عقب نشینی می کند