مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-18سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات بزرگ ترین پشتوانه برای نظام است


امام جمعه دزفول از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، بزرگ ترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

- ، سید محمدعلی قاضی دزفولی صبح امروز جمعه در حاشیه حضور در فرایند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شعبه اخذ رأی حرم مطهر سبزقبا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دقایق اولیه آغاز رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم شهرستان دزفول همچون سایر نقاط کشور با شور و هیجان خاصی در حال انجام وظیفه سیاسی و اجتماعی خود هستند.

وی با بیان اینکه مردم دزفول به خوبی به ندای رهبر معظم انقلاب، شهدا و شهید سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی لبیک گفته اند، افزود: مردم این شهرستان همواره در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده اند و امروز نیز برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار دزفول مقاوم و قهرمان ثبت خواهند کرد و با حضور پرشور خود در پای صندوق های رأی برای کشور افتخار آفرینی خواهند کرد.

امام جمعه دزفول در ادامه حضور مردم در صحنه انتخابات را بزرگ ترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز بار دیگر دشمنان این مرز و بوم که کینه آنها بر کسی پوشیده نیست و با تمام توان به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات بزرگ ترین پشتوانه برای نظام است

حضور پرشور مردم در انتخابات بزرگ ترین پشتوانه برای نظام است