مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-18پزشكي

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 30 خرداد ماه پایان می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1400 صبح روز پنج شنبه 29 مهر ماه سال جاری در تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

- مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 1400، 30 خرداد ماه پایان می یابد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 1400 صبح روز پنج شنبه 29 مهر ماه سال جاری در تعدادی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود.

بر این اساس، داوطلبان آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی تا 30 خرداد ماه مهلت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش (احراز حداقل 50 درصد نمره آزمون)، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

کارنامه حاوی نمره و رتبه (صرف نظر از این که داوطلب مجاز یا غیر مجاز به انتخاب رشته باشد) از طریق سایت در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و تنها داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز حداقل 50 درصد کل نمره خام آزمون، مجاز به انتخاب رشـته می شوند، می توانند رشته/ محل های مورد علاقه خـود را به ترتیب اولویـت و دلخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 30 خرداد ماه پایان می یابد

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی 30 خرداد ماه پایان می یابد