مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-18سياسي

همدان مشکل خاصی در فرآیند برگزاری انتخابات ندارد


فرآیند برگزاری انتخابات در استان خوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و تاکنون نیز حضور مردم در شعب انتخاباتی چشمگیر بوده است.

- ایسنا/همدان امام جمعه همدان گفت: فرآیند برگزاری انتخابات در استان خوب است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و تاکنون نیز حضور مردم در شعب انتخاباتی چشمگیر بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی صبح جمعه 28 خردادماه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، اظهار کرد: حضور مردم در این انتخابات از جنس کار شهید سلیمانی است و به تقویت امنیت کشور و امنیت ملی کمک می کند و قدرت چانه زنی دولت را در عرصه بین المللی بالا می برد همچنین اگر مشارکت در انتخابات بیشتر باشد دولت بیشتر احساس مسئولیت دارد و قدرت مطالبه گری مردم بالا می رود.

شعبانی موثقی با بیان اینکه برخی از مردم به علت مشکلات اقتصادی در انتخابات شرکت نمی کنند، مطرح کرد: راه حل این مشکلات رأی ندادن نیست و با عدم مشارکت گره ای از مشکلات باز نمی شود و امیدواریم مردم مشارکت خوبی داشته باشند.

وی مطرح کرد: رأی ندادن مردم به معنای توجه به رسانه های دشمن نیست و عدم مشارکت می تواند عوامل مختلفی داشته باشد که بیشتر به دلایل اقتصادی است و ارتباطی به رسانه های دشمن ندارد چراکه ملت ما مستقل هستند، بصیرت دارند و خودشان تصمیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان مشکل خاصی در فرآیند برگزاری انتخابات ندارد

همدان مشکل خاصی در فرآیند برگزاری انتخابات ندارد