مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-18سياسي

امام جمعه یزد رای خود را به صندوق انداخت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد دقایقی پیش با حضور در مسجد روضه محمدیه(حظیره) رای خود را به صندوق انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی دقایقی پیش با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در مسجد روضه محمدیه که به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی در یزد شناخته می شود در نخستین دقایق رأی گیری رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با تاکید بر اهمیت این دوره از انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: شرکت در این انتخابات وظیفه شرعی و ملی هر ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه هر ایرانی که به سرنوشت خود علاقمند است و هدفی برای رشد و پیشرفت خود دارد باید برای تعیین سرنوشت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور پرشور در این انتخابات شرکت کند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات امروز، حماسه ای از وحدت و یکپارچگی ملت را به نمایش می گذارد، افزود: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند تا با دسیسه های مختلف حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی را کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه بر مردم لازم و واجب است با حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در انتخابات نقشه های شوم دشمن را خنثی کنند عنوان کرد: قطعا مردم همیشه در صحنه یزد، اقتدار نظام و قدرت سیاسی کشور را بار دیگر با حضور گسترده در انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد رای خود را به صندوق انداخت

امام جمعه یزد رای خود را به صندوق انداخت