مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-18پزشكي

زالی از مردم و دانشگاهیان برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا زالی در پیامی نوشت: در طول دهه های گذشته، دانشگاهیان در حساس ترین برهه ها و بزنگاه های حساس تاریخی دوشادوش آحاد ملت با روشنگری نقشی پررنگ و بی بدیل برای اعتلای این مرز و بوم ایفا کرده اند و کنش آنان به .

- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از مردم، دانشگاهیان و به ویژه اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای شرکت پرشور و گسترده در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا زالی در پیامی نوشت: در طول دهه های گذشته، دانشگاهیان در حساس ترین برهه ها و بزنگاه های حساس تاریخی دوشادوش آحاد ملت با روشنگری نقشی پررنگ و بی بدیل برای اعتلای این مرز و بوم ایفا کرده اند و کنش آنان به عنوان قشر فرهیخته کشور همواره برای سایر اقشار به عنوان الگو و اسوه مورد توجه بوده است.

اکنون نیز با توجه به شرایط خطیر و حساس کشور و با التفات ویژه به منویات مقام معظم رهبری، بیش از هر زمان از دانشگاهیان انتظار می رود با مشارکت هوشمندانه در این انتخابات، مصداق آیه شریفه إنّ اللّه لا یغیر ما بقوْمٍ حتّی یغیروا ما بأنْفسهمْ زمینه های تحول و استفاده از ظرفیت های کشور را رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی از مردم و دانشگاهیان برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد

زالی از مردم و دانشگاهیان برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد