مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18اجتماعي

افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در 16 استان کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در 16 استان کشور طی سه روز آینده خبر داد.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در 16 استان کشور طی سه روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهارکرد: طی این مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابرگاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا (28 و 29 خرداد) با شمالی شدن جریانات در استان های ساحلی خزر و اردبیل دمای هوا بین 4 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، تصریح کرد: از امروز تا دوشنبه (28 تا 31 خرداد) در شرق و جنوب شرق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و به ویژه در منطقه زابل طوفان گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی امروز و فردا (28 و 29 خرداد) در ساعات بعد ازظهر سرعت وزش باد در خوزستان، ایلام، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، قم و جنوب سمنان افزایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در 16 استان کشور

افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در 16 استان کشور