مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18سياسي

تاکنون 60 هزار کرمانی در انتخابات شرکت کرده اند


استاندار کرمان با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 هزار نفر در کرمان رأی داده اند، گفت: استقبال مردم خوب بوده و در برخی شعب با تراکم جمعیت روبرو هستیم اما در ادامه این مشکل هم حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند صبح جمعه در ستاد اتنخابات استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون هماهنگی های خوبی در سطح استان جهت برگزاری انتخابات انجام شده است، افزود: همه شعب ما در سطح استان از شب گذشته آماده رأی گیری بوده اند.

وی با بیان این مطلب که بیش از 60 هزار نفر تاکنون رأی داده اند، بیان داشت: تاکنون استقبال خوب بوده است، حتی برخی شعب با تراکم جمعیت روبرو هستیم اما در ادامه این مشکل نیز حل می شود.

استاندار کرمان اظهار داشت: در استان کرمان 2 هزار و 842 شعبه اخذ رأی در استان کار خود را از ساعت 7 صبح آغاز کرده اند و مشکل خاصی تاکنون در استان گزارش نشده است.

وی با بیان این مطلب که وزیر کشور در حال رصد شعبه ها در سراسر کشور است، بیان داشت: ما هم در صورت بروز مشکل در شهرستان های استان، آن را به فرمانداران تذکر می دهیم.

زینی وند عنوان کرد: برای رسیدگی و انعکاس شکایت مردم می توانند از طریق شماره 111 و 32222350 در بازرسی استانداری مسائل خود را مطرح و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 60 هزار کرمانی در انتخابات شرکت کرده اند

تاکنون 60 هزار کرمانی در انتخابات شرکت کرده اند