مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-18سياسي

مردم با حضور در پای صندوق رای با شهدا تجدید بیعت می کنند


فرمانده سپاهانصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مردم با شهدا میثاق بستند تا راه آنها را ادامه دهند، گفت: امروز هم روز حماسه و روز تجدید میثاق دوباره با شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،سردار جهانبخش کرمی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به رهبری امام راحل و سپس مقام معظم رهبری، این مردم بودند که انقلاب را پیروز کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم با تقدیم 220 هزار شهید در مقابل ابرقدرت ها ایستادند و حماسه بی نظیری خلق کردند، گفت: مردم همه دشمنان را در هشت سال دفاع مقدس شکست دادند و در خنثی کردن فتنه های دشمنان فداکاری گردند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه مردم با شهدا میثاق بستند تا راه آنها را ادامه دهند، بیان کرد: امروز هم روز حماسه و روز تجدید میثاق دوباره با شهدا است.

فرمانده سپاهانصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز ملت ایران با رای خود از خون شهیدان دفاع خواهند کرد، افزود: مردم نشان خواهند داد که ملت پای شهدا ایستاده و پای میثاق خود هستند.

وی با اشاره به اینکه حفظ امنیت جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، بیان کرد: امروز روز بصیرت است و مردم سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

سردار کرمی ادامه داد: امروز می دانید که دشمن در قالب جنگ ترکیبی، انقلاب و مردم جامعه ما را هدف قرار داده است و در عرصه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در پای صندوق رای با شهدا تجدید بیعت می کنند

مردم با حضور در پای صندوق رای با شهدا تجدید بیعت می کنند