مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-18اجتماعي

افتتاح نخستین مرکز حمایت و توانمندسازی زنان آسیب دیده آذربایجان شرقی


مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از افتتاح نخستین مرکز حمایت و توانمندسازی زنان آسیب دیده اجتماعی غیر اقامتی استان با هدف کنترل و کاهش آسیب های مرتبط با زنان آسیب دیده اجتماعی در شهر تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از افتتاح نخستین مرکز حمایت و توانمندسازی زنان آسیب دیده اجتماعی غیر اقامتی استان با هدف کنترل و کاهش آسیب های مرتبط با زنان آسیب دیده اجتماعی در شهر تبریز خبر داد.

فرگل صحاف در آیین افتتاح این مرکز که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور انجام شد، بازپروری زنان آسیب دیده به منظور اصلاح، بازتوانی و بازگشت آنان به زندگی سالم اجتماعی را از مسئولیت های سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای سیاست های کلی ابلاغی برنامه توسعه در حوزه اجتماعی مبنی بر تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن، سازمان بهزیستی اقدام به راه اندازی این مراکز کرده که آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در این زمینه است.

وی زنان آسیب دیده ی اجتماعی با حداقل سن 13 سال و حداکثر سن 60 سال را گروه هدف این مراکز عنوان کرد و افزود : حمایت، بازپروری و توانمند سازی گروه هدف، ایجاد زمینه بازپیونداجتماعی برای آنان، ارائه خدمات خانواده محور به زنان آسیب دیدی اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز حمایت و توانمندسازی زنان آسیب دیده آذربایجان شرقی

افتتاح نخستین مرکز حمایت و توانمندسازی زنان آسیب دیده آذربایجان شرقی