مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 01:402021-06-17سياسي

فرآیند رای گیری ریاست جمهوری و شوراها در آذربایجان غربی آغاز شد


همزمان با سراسر کشور فرآیند رای گیری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 17 شهرستان آذربایجان غربی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قشرهای مختلف مردم آذربایجان غربی از دقایقی پیش از آغاز انتخابات 1400 و شروع رأی گیری، با حضور در شعب اخذ رأی منتظر مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و شهر خود هستند.

پیش از آغاز رأی گیری، شهروندان مشتاقی که عمدتاً از جوانان بودند، در پشت درهای بسته برخی از شعب اخذ رأی حاضر شده اند و به محض باز شدن درب ها برای حضور در انتخابات وارد شعبه ها شدند.

از سوی دیگر اعضای هیأت های اجرایی، نظارت و حراست صندوق های اخذ رأی نیز با آمادگی کامل فرآیند انتخابات را آغاز کردند.

مسئولان برگزاری انتخابات تاکید می کنند شهروندان در حوزه های مختلف انتخابی شهری و روستایی، در ساعت های اولیه برگزاری انتخابات برای انداختن برگه رأی خود به صندوق حضور یابند تا ضمن مصونیت از امکان ابتلای به کرونا و کاهش زمان انتظار در به ویژه در ساعات پایانی، برگزاری انتخابات روند منظمی داشته باشد و از تراکم و تجمع پیشگیری شود.

71 درصد مردم آذربایجان غربی واجد شرایط رأی دادن هستند به گفته رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی دو میلیون و 427 هزار و 277 نفر از مردم استان شامل 71 درصد جمعیت واجد شرایط رأی دادن در انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند رای گیری ریاست جمهوری و شوراها در آذربایجان غربی آغاز شد

فرآیند رای گیری ریاست جمهوری و شوراها در آذربایجان غربی آغاز شد