مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 21:252021-06-17سياسي

انتخابات نقش مردم در سیاست را حفظ می کند


انتخابات نقش مردم در سیاست را حفظ می کند و مانع دیکتاتوری است.

- ، امام جمعه آبدان عصر پنج شنبه در نشست بصیرتی با پسران نوجوان رأی اولی در آبدان اظهار داشت: حاکم سیاسی، مردمی را می خواهد که نسبت به آن ساکت باشد و از شخص حاکمیتی هیچ تقاضایی نداشته باشد و این دیکتاتوری است اما انتخابات نقش مردم در سیاست را حفظ می کند و مانع دیکتاتوری است.

حجت الاسلام محمود کارگر علت هجوم دشمنان به کشور ما را در تمام دوره های گوناگون منابع فراوان، موقعیت بی نظیر جغرافیایی کشور و ناکارآمدی زمامداران دانست و گفت: امام (ره) رأی ایجاد انقلاب دست روی مؤلفه قدرت مردمی گذاشتند و ولایت فقیه که تا آن زمان در کتاب ها بود را با همراه کردن مردم اجرایی کردند.

امام جمعه آبدان به انتخاب مسئولان در کشور اشاره کرد و گفت: از رهبری گرفته تا شوراها در روستا با واسطه یا بدون واسطه به وسیله مردم انتخاب می شوند.

حجت الاسلام کارگر بیان کرد: حضور در انتخابات هم شرعا و هم عقلا واجب است که برویم مدیران را جابجا کنیم تا گردش نخبگانی صورت بگیرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی صورت گرفت و نظام اسلامی را ایجاد کردیم اما هنوز نتوانستیم دولت اسلامی را تشکیل بدهیم اگر دولت اسلامی را تشکیل دادیم، می توانیم جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی را ایجاد کنیم که به آن سمت حرکت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات نقش مردم در سیاست را حفظ می کند

انتخابات نقش مردم در سیاست را حفظ می کند