مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-17سياسي

هر رای انتقام سخت دیگری از قاتلین شهید سلیمانی است


رییس ستاد گام دوم انقلاب کشور ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات به تبلیغات دشمنان نظام برای بی اثر بودن رای مردم اشاره کرد و گفت: اگر رای مردم حقیقتا بی اثر بود بی تردید صدها شبکه  ماهواره ای این چنین شبانه روز برای نرفتن مردم به پای صندوق های رای بسیج نمی شد.

- هر رای "انتقام سخت" دیگری از قاتلین شهید سلیمانی است ایسنا/سمنان رییس ستاد گام دوم انقلاب کشور ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات به تبلیغات دشمنان نظام برای بی اثر بودن رای مردم اشاره کرد و گفت: اگر رای مردم حقیقتا بی اثر بود بی تردید صدها شبکه  ماهواره ای این چنین شبانه روز برای نرفتن مردم به پای صندوق های رای بسیج نمی شد.

دکتر حسین نظری در گفت و گو با ایسنا به اهمیت آرا مردم پرداخت و اظهار کرد: هر رای مردم در این مقطع حساس، به مثابه تیری است که قلب دشمنان نظام و کشور را می شکافد.

رییس ستادگام دوم انقلاب کشورتلاش شبانه روزی دشمنان و معاندان نظام برای کاستن از حضور مردم در پای صندوق های رای را نمودی از تاثیر عمیق آرا تک تک شهروندان ایرانی ارزیابی و خاطرنشان کرد: هر رای که به صندوق رای ریخته می شود به مثابه تیر آرش دیگری است که مرزهای عزت و افتخار این سرزمین الهی را فراخ تر می کند و از همین رو همه آنها که عشق این آب و خاک را در دل می پرورانند وظیفه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر رای انتقام سخت دیگری از قاتلین شهید سلیمانی است

هر رای انتقام سخت دیگری از قاتلین شهید سلیمانی است