مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-17حوادث

آدم کشی مستانه در حصار کینه!


جوانی که پس از مصرف مشروبات الکلی در یک چهار دیواری محصور، جوان دیگری را به خاطر کینه و اختلافات قبلی به قتل رسانده بود، لب به اعتراف گشود و پرده از این ماجرای وحشتناک برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح این حادثه تاسف بار به خراسان گفت: حدود ساعت یک بامداد بیست و هشتم اردیبهشت گذشته بود که خبر نزاعی خونین توسط چند جوان در بی سیم های پلیس پیچید تا این که دقایقی بعد گزارش مرگ یکی از مجروحان حادثه نزاع در مرکز درمانی، کارآگاهان اداره جنایی را وارد ماجرا کرد.

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: بلافاصله گروه تخصصی از کارآگاهان در کنار قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شدند وتحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بررسی های مقدماتی نشان داد که جوان 28 ساله به دنبال وقوع نزاعی در یک زمین بزرگ محصور در خیابان حر 76 با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

وی گفت: ادامه بررسی ها بیانگر آن بود که جوان 28 ساله نعمت زمانی نام داشت و یکی از ضربه های چاقو به ناحیه گردن و دیگری به پشت آرنج وی اصابت کرده بود.

سرهنگ شفیع زاده با بیان این که گروه تخصصی کارآگاهان پس از جمع آوری اطلاعات میدانی، دامنه تحقیقات خود را به محل وقوع نزاع در بولوار حر مشهد کشاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدم کشی مستانه در حصار کینه!

آدم کشی مستانه در حصار کینه!