مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-17حوادث

جنایت به خاطر سرقت مواد مخدر


یک زن و 5 مرد که در اقدامی هولناک 8 عضو یک خانواده زاهدانی را قتل عام کرده بودند، در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: شامگاه یازدهم خرداد خبر قتل 8 عضو یک خانواده که 2 زن، 3 پسر و 3 دختر بودند، در یکی از محلات شهر زاهدان به پلیس اعلام شد و بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت هولناک به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل، تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی قاتلان آغاز کردند که در بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد از خانه مقتولان چند دستگاه گوشی موبایل و تعدادی لوازم منزل نیز سرقت شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به سرنخ های به دست آمده و با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی خود عامل اصلی این جنایت را که جوانی 26 ساله بود، شناسایی و متهم را طی یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش در یکی از خیابان های شهر زاهدان دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه مرد جنایتکار، اموال سرقت شده از خانه مقتولان به همراه یک قبضه کلت کمری با 27فشنگ جنگی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت به خاطر سرقت مواد مخدر

جنایت به خاطر سرقت مواد مخدر