مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-17سياسي

امنیت انتخابات تأمین است/ دعوت به حضور در انتخابات عمل صالح است


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به امنیت حین برگزاری انتخابات و بعد از آن، گفت: سلامت و امنیت انتخابات در سراسر کشور و خراسان جنوبی صد درصد تأمین و هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی امشب در دیدار تصویری با بسیجیان خراسان جنوبی، دغدغه مند بودن را یکی از ویژگی های بسیجیان ذکر کرد و اظهار داشت: بسیجیان دغدغه های امام (ره) و مقام معظم رهبری را شنیده با جان و دل می خرند و برای مردم تبیین و تشویق می کنند.

وی با اشاره به پیام های مقام معظم رهبری در 14 و 26 خرداد برای ملت ایران، بیان داشت: ایشان فرمودند؛ کسانی که امروز تبلیغات می کنند پای صندوق های رأی نروید خودشان صندوق رأی ندارند، شاهزاده های سعودی، اماراتی، مصری و خیلی جاهایی که اصلا انتخابات نداشته و سیستم آن ها انتخاباتی نیست یا با کودتا سرکار می آیند یا آل و موروثی هستند، در کشور اینها اصلا دموکراسی نیست.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اکنون جهاد، جهاد فرهنگی و سیاسی است خطاب به بسیجیان، مطرح کرد: باید به مردم خوب و ولایت مداری که به نوعی کدورت و گلایه مندی هایی از صندوق دارند بروید و آن ها را با صندوق رأی آشتی دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت انتخابات تأمین است/ دعوت به حضور در انتخابات عمل صالح است

امنیت انتخابات تأمین است/ دعوت به حضور در انتخابات عمل صالح است