مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-17سياسي

کمبود تعرفه رای نداریم/ اخیرا هیچ کاندیدای شورایی رد صلاحیت نشده است


دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه با اشاره به شایعات صورت گرفته در خصوص کمبود تعرفه رای و رد صلاحیت برخی کاندیداهای شورای شهر در روزهای اخیر گفت: - کمبود "تعرفه رای" نداریم/ اخیرا هیچ کاندیدای شورایی "رد صلاحیت" نشده است ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه با اشاره به شایعات صورت گرفته در خصوص کمبود تعرفه رای و رد صلاحیت برخی کاندیداهای شورای شهر در روزهای اخیر گفت: هیچ یک از این موضوعات صحت نداشته و از مردم انتظار داریم به این شایعات توجه نکنند.

جلیل بالایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شایعات صورت گرفته در خصوص کمبود تعرفه رای گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که هیچگونه کمبود و کسری در رابطه با تعرفه رای نداریم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به جمعیت واجد شرایط رای دادن در استان و نیز با در نظرگرفتن میزان مشارکت مردم در انتخابات دور قبل ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تعرفه به میزان کافی در استان تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر تمام جمعیت واجد شرایط در انتخابات شرکت کنند، باز هم قادر به تامین تعرفه خواهیم بود.

بالایی با اشاره به فعالیت سیستم جامع انتخابات گفت: با استفاده از این سیستم، تعداد افراد احراز صلاحیت شده در شعب رای، تعداد تعرفه های مصرف شده و تعداد تعرفه های باقی مانده در هر شعبه قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تعرفه رای نداریم/ اخیرا هیچ کاندیدای شورایی رد صلاحیت نشده است

کمبود تعرفه رای نداریم/ اخیرا هیچ کاندیدای شورایی رد صلاحیت نشده است