مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-17سياسي

انجام تست کرونا از عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رای شهرستان بویراحمد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: از تمامی عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رأی در شهرستان بویراحمد تست کرونا گرفته شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد گفت: از تمامی عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رأی در شهرستان بویراحمد تست کرونا گرفته شد.

محمد یزدان پناه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: هیچ کدام از عوامل شعب اخذ رأی حق ندارند بدون انجام تست کرونا در محل شعبه اخذ رأی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام مکان های شعب اخذ رأی قبل از برگزاری انتخابات ضد عفونی می شوند، تصریح کرد: از دیروز 116 مورد بازرسی از شعب اخذ رأی برای حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد و این بازرسی ها تا پایان اخذ رای ادامه دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد اظهار کرد: دو هزار و 500 نمونه رپید تست آماده شد که از تمامی نیروهای برگزار کننده انتخابات در شعب اخذ رأی نمونه گیری شده و افرادی که کرونای او منفی بود، حق حضور در محل شعب اخذ رأی را دارند.

یزدان پناه با بیان اینکه پنج هزار ماسک تهیه و در شعب اخذ رأی در اختیار مردم قرار می گیرد، بیان کرد: صندوق اخذ رأی سیار برای بیماران کرونایی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست کرونا از عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رای شهرستان بویراحمد

انجام تست کرونا از عوامل اجرایی و نظارتی شعب اخذ رای شهرستان بویراحمد