مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-17اقتصادي

انتقاد از سیاست عدم حمایت و اخذ مالیات پنهان از کشاورزی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شکاف فزآینده میان عرضه و تقاضای مواد غذایی باعث شده که بیلان واردات محصولات کشاورزی و مواد غذایی در سال های اخیر روندی شتابنده بخود بگیرد و این بخش را با چالش های جدی رو به رو سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته جهادکشاورزی و27 خرداد سالروز تشکیل جهادسازندگی به فرمان امام خمینی(ره) در دیدار با مدیران جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه در دهه های اخیر به موازات توسعه اقتصادی سهم بخش کشاورزی در اقتصاد کشور روند کاهشی داشته است، اظهار داشت: افزایش قابل ملاحظه واردات محصولات کشاورزی و غذایی در سال های اخیر باعث شده است یکی از نقش های اصلی بخش کشاورزی که تامین غذا و پاسخ گفتن به تقاضای فزاینده بوده با چالش روبرو شود.

امام جمعه تبریز افزود: گندم به عنوان محصولی اساسی در سبد غذایی جامعه پس از یک دوره کوتاه جنگ و رشادت های سنگرسازان بی سنگر موزه دفاع مقدس را تجهیز نماییم و این آموزه ها را به نسل آینده منتقل کنیم.

وی تاکیدکرد: جهادکشاورزی امروز در مسیر جهادسازندگی سابق قرار دارد درعرصه های مختلف کشاورزی، دامپزشکی، امور اراضی، منابع طبیعی، تحقیات کشاورزی و روابط عمومی موفقیت های قابل تقدیر و توجهی بدست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از سیاست عدم حمایت و اخذ مالیات پنهان از کشاورزی

انتقاد از سیاست عدم حمایت و اخذ مالیات پنهان از کشاورزی