مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-17سياسي

شعب مناسب سازی شده برای اخذ رای افراد دارای معلولیت و سالمندان در کرمان اعلام شد


با رایزنی های انجام شده بیش از 11 شعبه اخذ رای در شهر کرمان مناسب سازی شده و جهت اخذ رای افراد دارای معلولیت و سالمندان برنامه ریزی و تجهیز شده اند.

- ایسنا/کرمان مدیر بهزیستی شهرستان کرمان گفت: با رایزنی های انجام شده بیش از 11 شعبه اخذ رای در شهر کرمان مناسب سازی شده و جهت اخذ رای افراد دارای معلولیت و سالمندان برنامه ریزی و تجهیز شده اند.

علی اکبر ستایی مختاری امروز 27 خردادماه اظهار کرد: طی جلسات متعددی که با فرماندار کرمان و اعضای ستاد انتخابات داشتیم، 11 شعبه اخذ رای جهت این مهم در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: همچنین با تیم صندوق سیار اخذ رای نیز هماهنگی لازم جهت حضور در مراکز بهزیستی و اخذ رای عزیزان مقیم در مراکز انجام شده است.

مختاری گفت: شعبه شماره 3، انتهای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز آموزش و پژوهش استانداری؛ شعبه شماره 13، بلوار جمهوری اسلامی سه راه هوانیروز اداره کل میراث فرهنگی؛ شعبه شماره 40 بلوار جمهوری اسلامی ابتدای خیابان شفا مرکز آموزش سلامت؛ شعبه شماره 41 بلوار جمهوری اسلامی ابتدای هزار و یک شب جنوبی بنیاد شهید شهرستان از جمله شعب مناسب سازی شده برای اخذ رای از افراد دارای معلولیت و سالمندان است.

وی افزود: همچنین شعبه 58 پنج راه 24 آذر ساختمان امور پشتیبانی دام؛ شعبه 97 چهارراه شهید رجایی(خورشید) دبیرستان فرزانگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب مناسب سازی شده برای اخذ رای افراد دارای معلولیت و سالمندان در کرمان اعلام شد

شعب مناسب سازی شده برای اخذ رای افراد دارای معلولیت و سالمندان در کرمان اعلام شد