مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-17سياسي

مردم مالک اصلی کشور هستند/ با حضور حدأکثری امنیت جامعه را ایجاد کنیم


استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه آزاد اصفهان گفت: راهکار درست این است که کسی را نتخاب کنیم که به مردم سالاری دینی اعتقاد داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تنها چند ساعت تا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که مهم ترین رخداد سیاسی سال1400 است باقی مانده است.

در این بستر، مردم باید در 28 خرداد گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند و رأی خود را به صندوق ها بیندازند هرچند که دشمنان خارجی و جریان فتنه و انحراف داخلی سعی در ناامید کردن و کم کردن مشارکت مردم دارند اما آنچه افق بهتر و آینده ای روشن تر را پیش روی مردم ایران باز می کند مشارکت حداکثری در کنار انتخاب گزینه ای کارآمد، بابرنامه و دارای روحیه ای شجاع و انقلابی است.

در این رابطه به گفت وگو با احمد آذین، استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه آزاد اصفهان نشستیم تا دغدغه های ایشان را در رابطه با فرد اصلح در تراز ریاست جمهوری و افق پیشروی دولت آینده جویا شویم.

  فارس: پس از گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی و همچنین با ورود به گام دوم انقلاب اسلامی، ویژگی های رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی در این مقطع چه باید باشد؟ احمد آذین: در انتخاب رییس جمهور باید یک انقلابی تراز در این مسیر را انتخاب کنیم؛ انقلابی  مبنایی است که در مجموعه فکری مقام معظم رهبری است، یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مالک اصلی کشور هستند/ با حضور حدأکثری امنیت جامعه را ایجاد کنیم

مردم مالک اصلی کشور هستند/ با حضور حدأکثری امنیت جامعه را ایجاد کنیم