مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-17سياسي

دعوت از خانواده بزرگ اصناف برای شرکت در انتخابات


رییس اتاق اصناف ایران از مردم و خانواده بزرگ اصناف دعوت کرد تا با حضور پرشور پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری فرد شایسته ای را در جایگاه تصمیم گیری و اجرا قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سعید ممبینی،  از مردم و خانواده بزرگ اصناف دعوت کرد تا با حضور پر شور پای صندوق های رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا افراد شایسته را در جایگاه تصمیم گیری و اجرا قرار دهند.

رییس اتاق اصناف ایران افزود:  برگزاری با شکوه انتخابات ریاست جمهوری از مهم ترین و تعیین کننده ترین رویدادهای هر کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت:  حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری که هر 4 سال برگزار می شود، نشان دهنده پویایی و آگاهی ایشان نسبت به مسائل جامعه است و از سوی دیگر با تعیین و شکل گیری دولت ها گروه های مختلف جامعه تحت تاثیر تصمیمات دولت جدید قرار خواهند گرفت.

ممبینی گفت: جامعه فعالان اقتصادی و اصناف یکی از این گروه ها هستند که به واسطه جمع کثیر و گسترده ای که در سطح کشور دارند، متاثر از سیاست های اتخاذی (به ویژه سیاست های اقتصادی) دولت آینده خواهند بود.

 رییس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: از این رو، توجه به برنامه های اعلامی نامزدهای انتخاباتی از سوی یک به یک افراد جامعه به ویژه خانواده بزرگ اصناف و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از خانواده بزرگ اصناف برای شرکت در انتخابات

دعوت از خانواده بزرگ اصناف برای شرکت در انتخابات