مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-17دانش

در چه صورت امتحان مجدد برای دانشجو برگزار می شود؟


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگر در زمان برگزاری امتحانات، سامانه از دسترس خارج شود یا اینترنت استاد مشکل داشته باشد، - ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: اگر در زمان برگزاری امتحانات، سامانه از دسترس خارج شود یا اینترنت استاد مشکل داشته باشد، آزمون مجدداً برگزار می شود اما اگر قطعی برای چند دانشجو باشد باید تعیین شود که مشکل از کجاست و تا حدود زیادی راستی آزمایی امکان پذیر است.

علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در خصوص غیبت در امتحانات اگر آزمون در زمان خود برگزار شود، استاد باید حضور و غیاب همه دانشجویان را چک کند تا مشکلی از جهت ارتباط با دانشجو وجود نداشته باشد.

درصورتی که سامانه برگزاری امتحان برای همه قطع شود، دانشگاه پاسخگو است.

البته خارج شدن سامانه از دسترسی به این معنا است که هیچ دانشجویی نمی تواند وارد سامانه شود، بنابراین اگر تنها یک نفر به سامانه متصل شود یعنی هیچ مشکلی از طرف دانشگاه وجود ندارد.

وی افزود: اگر سامانه از دسترس خارج شود یا اینترنت استاد مشکل داشته باشد، آزمون مجدداً برگزار می شود اما اگر قطعی برای چند دانشجو باشد، باید تعیین شود که مشکل از کجاست و تا حدود زیادی راستی آزمایی امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چه صورت امتحان مجدد برای دانشجو برگزار می شود؟

در چه صورت امتحان مجدد برای دانشجو برگزار می شود؟