مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-17سياسي

برنامه دولت های آینده برای توسعه گردشگری یزد چیست؟


یزد تنها و اولین شهر جهانی ایران به شمار می رود که شاید انتخابات پیش رو، نقش به سزایی در رشد و رونق گردشگری آن یا شاید منجر به سرکوب این صنعت شود لذا از مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان راجع به برنامه هایشان در خصوص توسعه گردشگری یزد پرسیدیم.

- ایسنا/یزد یزد تنها و اولین شهر جهانی ایران به شمار می رود که شاید انتخابات پیش رو، نقش به سزایی در رشد و رونق گردشگری آن یا شاید منجر به سرکوب این صنعت شود لذا از مسئولان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در استان راجع به برنامه هایشان در خصوص توسعه گردشگری یزد پرسیدیم.

انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای ملی هر کشوری است که م یتواند سیاست گذاری و مبنای توسعه بخش های مختلف را تغییر دهد اما آنچه این بار در انتخابات و مناظره ها کم رنگ تر به نظر می رسید، توسعه گردشگری کشور بود، مسئله ای که امروزه در دنیا یکی از مهمترین بخش های در حال توسعه به شمار می رود ولی هنوز با وجود مشخص شدن اهمیت آن در کشور، جایگاه قابل توجهی ندارد.

یزد تنها و اولین شهر جهانی ایران به شمار می رود که شاید انتخابات پیش رو، نقش به سزایی در رشد و رونق گردشگری آن داشته باشد و شاید اگر توجهی به آن نشود، گردشگری این شهر سرکوب شود لذا از ستادهای انتخاباتی نامزدهای این دوره که احتمالا در دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت های آینده برای توسعه گردشگری یزد چیست؟

برنامه دولت های آینده برای توسعه گردشگری یزد چیست؟