مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-17سياسي

روز سرنوشت در جنگ اراده ها


حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، بی تردید اراده ترک برداشته دشمنانمان را به مرز فروپاشی خواهد رساند و بالعکس، کمرنگ بودن حضور مردم در حوزه های رأی گیری، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس ــ مسعود رضایی: جمعه 28 خرداد 1400 بی تردید یکی از روزهای سرنوشت در تاریخ ملت ایران خواهد بود.

ما بیش از 40 سال است که در برابر فشارهای حداکثری آمریکا و متحدانش مقاومت کرده ایم و آمریکا و متحدانش بیش از 40 سال است که با بهره گیری از تمامی شیوه های سخت و نرم تلاش کرده اند تا این مقاومت را بشکنند.

بنابراین آنچه در این 40 سال در جریان بوده است را بدرستی می توان جنگ اراده ها نامید.

  در این جنگ طولانی و نفسگیر، ملت ایران اراده کرده است تا به راه خود در مسیر استقلال، آزادگی، خودباوری و مبارزه با زورگویان و سلطه جویان ادامه دهد و صدالبته که به موفقیت های بسیاری نیز دست یافته است و در مقابل، آمریکا و متحدانش نیز از هیچ تلاشی برای ناامید ساختن این ملت بااراده و امیدوار فروگذار نکرده اند.

  اینک، در پس این مبارزه بیش از چهل ساله، سؤال اصلی این است که کدامیک از این دو طرف سرانجام موفق خواهد شد تا اراده طرف مقابل را بشکند و او را به ورطه وصف ناپذیر شیاطین از وقوع فتنه و آشوب در سال 88 هرگز فراموشمان نخواهد شد، چراکه آنها در خیالات خود اضمحلال و نابودی کل ملت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز سرنوشت در جنگ اراده ها

روز سرنوشت در جنگ اراده ها