مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-17سياسي

برای جلوگیری از کمبود تعرفه، هر صندوق 20 درصد تعرفه بیشتر دریافت می کند


رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در صبح روز انتخابات 20 درصد تعرفه بیشتر در اختیار هر شعبه قرار می دهیم تا با مشکل کمبود تعرفه مواجه نشویم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: در صبح روز انتخابات 20 درصد تعرفه بیشتر در اختیار هر شعبه قرار می دهیم تا با مشکل کمبود تعرفه مواجه نشویم.

اگر در یک شعبه ازدحام غیرقابل پیش بینی رخ داد، تا ساعت 12 ظهر روز جمعه آمار گرفته و از مخزن استان تعرفه های شعب را تکمیل خواهیم کرد.

محمد کمال سرویها ظهر امروز در نشست خبری هیات نظارت و بازرسی ستاد انتخابات خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: پروژه انتخابات یک پروژه چند وجهی است و هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروی انتظامی، دستگاه های قضایی و شبکه سلامت اگر در تعامل حداکثری با یکدیگر باشند، شاهد یک فرایند منظم در رای گیری خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه نسبت به انتخابات گذشته با ویروس کرونا مواجه هستیم، امیدوارم با تمهیدات بهداشتی که در تمامی شعب صورت گرفته مردم دغدغه کمتری نسبت به انتشار این ویروس داشته باشند و در یک فضای امن و سالم انتخاب سالمی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جلوگیری از کمبود تعرفه، هر صندوق 20 درصد تعرفه بیشتر دریافت می کند

برای جلوگیری از کمبود تعرفه، هر صندوق 20 درصد تعرفه بیشتر دریافت می کند