مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-17اقتصادي

افزایش 50 تا 70 درصدی اجاره بها در استان کهگیلویه و بویراحمد


معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با افزایش 50 تا 70 درصدی اجاره بها مواجه هستیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با افزایش 50 تا 70 درصدی اجاره بها مواجه هستیم.

کیامرث حاجی زاده با بیان اینکه در ستاد ملی کرونا افزایش 10 تا 15 درصدی اجاره بهاء مصوب شد، افزود: متاسفانه مصوبات ستاد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد پیگیری و اجرا نمی شود به همین دلیل در این شرایط کرونا فشار بر مستاجرین وارد می شود.

وی علت افزایش اجاره بهاء را قیمت تمام شده مسکن دانست و اظهار کرد: رشد بی رویه قیمت زمین باعث افزایش قیمت تمام شده مسکن شده ضمن اینکه افزایش قیمت مصالح ساختمانی دومین عامل افزایش اجاره بها است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر می خواهید قیمت مسکن را کنترل کنیم باید دستگاه های نظارتی محکم پای کار باشند، عنوان کرد: دستگاه های نظارتی با قدرت بایستند و قیمت زمین را محله به محله کنترل کنند، نمی شود قیمت یک زمین طی مدت کوتاهی بیش از 400 درصد افزایش پیدا کند و هر کسی هر قیمتی که دوست داشت روی زمینش بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 تا 70 درصدی اجاره بها در استان کهگیلویه و بویراحمد

افزایش 50 تا 70 درصدی اجاره بها در استان کهگیلویه و بویراحمد