مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-17سياسي

عزل معاون توسعه مدیریت راه و شهرسازی استان مرکزی به چه بهانه!


معاون توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی استان مرکزی به دستور مسوولان ارشد استان مرکزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان بدون اطلاع قبلی از کار خود عزل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، محمد صادقی معاون توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی استان مرکزی بدون اطلاع قبلی از سمت خود عزل شد.

طبق اخبار واصله و به گفته برخی منابع محلی، صادقی به دستور مسئولین ارشد استان و توسط مدیرکل راه و شهرسازی در دولت تدبیر و امید و به دلیل مباحث واهی از کار خود عزل شده است.

صادقی یکی از اعضای مرکزی شورای وحدت و ستاد ویژه انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بود.

اداره نبود عزلش کردیم احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: برکناری آقای صادقی دلیل خاصی نداشته است، اما وی در بحث انتخابات برای تبلیغات انتخابات زمان می گذاشت و کمتر در اداره بود.

حضورم در فعالیت های انتخاباتی خارج از ساعت اداری بود   مدیرکل راه و شهرسازی استان در حالی چنین ادعایی را مطرح می کند که صادقی در پاسخ به این اظهارات در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: این سخنان به هیچ عنوان صحت ندارد، حضور بنده در فعالیت های انتخاباتی خارج از ساعت اداری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل معاون توسعه مدیریت راه و شهرسازی استان مرکزی به چه بهانه!

عزل معاون توسعه مدیریت راه و شهرسازی استان مرکزی به چه بهانه!