مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-17سياسي

4150 بازرس بر فرآیند انتخابات در آذربایجان شرقی نظارت می کنند


دبیر هیات بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از فعالیت های انتخاباتی در استان، گفت: وزارت کشور بر اساس قانون، مسئول نظارت بر حسن اجرای انتخابات است که برای تحقق این امر، - ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر هیات بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از فعالیت های انتخاباتی در استان، گفت: وزارت کشور بر اساس قانون، مسئول نظارت بر حسن اجرای انتخابات است که برای تحقق این امر، عوامل مختلفی دست به دست هم داده اند.

یدالله قاری زاده گفت: در کنار اعضای هیات های اجرایی، نظارت و سایر عوامل دخیل بر انتخابات، بازرسان انتخابات نیز یکی از عوامل مهم در حسن برگزاری انتخابات محسوب می شوند.

وی با اشاره به این که هیات بازرسی استان از پنج عضو تشکیل شده و هیات های بازرسی شهرستان ها نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند، افزود: در هریک از این شعب اخذ رای در استان، یک نفر بازرس ثابت و برای هر 15 شعبه نیز یک نفر سربازرس تعیین شده که در مجموع 234 نفر به عنوان سربازرس در استان فعالیت می کنند.

وی گفت: 34 نفر نیز از سوی وزارت کشور به عنوان بازرس ویژه در استان انتخاب شده اند و در مجموع 4150 نفر بازرس بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان نظارت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4150 بازرس بر فرآیند انتخابات در آذربایجان شرقی نظارت می کنند

4150 بازرس بر فرآیند انتخابات در آذربایجان شرقی نظارت می کنند