مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-17سياسي

برپایی 376 شعبه اخذ رأی در زنجان


فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه 376 شعبه اخذ رأی در زنجان برپا می شود، گفت: از این تعداد 238 شعبه در شهر زنجان دایر می شود.

- رضا عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در زنجان اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه 376 شعبه اخذ رأی در زنجان برپا می شود، عنوان کرد: از این تعداد  238 شعبه در شهر زنجان، 85 شعبه در بخش مرکزی، 55 شعبه در بخش زنجانرود و 25 شعبه در بخش قره پشتلو دایر می شود.

وی با اشاره به اینکه 6 هزار و 100 نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ساماندهی شده است، گفت: جذب و آموزش این افراد انجام شده است و 20 هزار نفر ساعت آموزش به این افراد ارائه شده است.

عسگری با بیان اینکه نسبت به انتخابات 20 درصد افزایش شعب اتفاق افتاده است، بیان کرد: این افزایش شعب به دلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به برپایی شعب اخذ رأی در مجتمع های مسکونی با جمعیت بالا عنوان کرد: در مجاورت شعب پر مخاطب نیز شعب اخذ رأی جانبی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد شعب هم نسبت به انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات مجلس افزایش شعب اتفاق افتاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 376 شعبه اخذ رأی در زنجان

برپایی 376 شعبه اخذ رأی در زنجان